ihanneolo-valmennuksen toimivat ratkaisut askel kerrallaan:

Kaikki, mitä tarvitset onnistuaksesi elämäntapamuutoksessa vaivatta ja saavuttaa vihdoin pysyviä tuloksia!

miten pääset tuumasta toimeen ja löydät motivaation?

Ota käyttön mm. tehokkaat keinot aloittamisen vaikeuden voittamiseksi.

miten voit estää tunnesyömisen ja pitää nälän aina poissa?

Opi keinot, joiden avulla voit syödä aina nälkääsi, mutta lähinnä vain nälkääsi.

miten saat tehtyä treenin varmasti ja vaivatta osana arkea?

Mm. 5 minuutin kokonaisvaltaisia minitreenejä koko keholle. Tekeminen kannattaa!

voita aloittamisen vaikeus

Ensin pitäisi haluta tehdä jotain. Sitten, jos tiedät, että jotain pitäisi tehdä, mutta et pääse alkuun, tarvitset vain keinot aloittamisen vaikeuden voittamiseksi. Siinä kaikki!

pidä nälkä poissa

Nälkä on elämäntapoja muuttaessa paljon suurempi uhka, kuin itsekurin puute. Opi pitämään nälkäsi aina pois, välttämään napostelua ja ratkaisemaan tunnesyöminen.

lisää vähän liikettä

Ohjeet mm. koko kehon tehokkaisiin, mutta vain 5min kestäviin minitreeneihin. Lisäksi keinoja arkiliikkumisen, eli oikeasti hyödyllisen ja mukavan liikkumisen lisäämiseksi.

miten voit kasata kaikki annoksesi täyttäväksi, mutta kevyeksi?

Opi helpot keinot, joiden avulla teet mistä tahansa annoksesta terveellisen, kevyen ja täyttävän!

miten voit tehdä ateriasta aina terveellisen kieltämättä mitään?

Opi tuomaan lisää hyvää, jotta voit viedä tilaa huonolta ja jättää sen vähälle huomiolle.

miten treeniohjelmaa kannattaa tehostaa - jos tehostaa?

Edisty ja löydä hyvinvointi kokonaisvaltaisten treeniohjelmien avulla! Poista myös stressi.

tee itsesi kylläiseksi

Oletko huomannut, että omena tai jogurttipurkillinen ei vie nälkääsi pois pidempään kuin vartiksi? Kylläisyys on kiinni vain siitä, että ateria on kasattu oikein. Olipa sen pääosassa sitten jogurtti, pavut tai nakkikastike.

huonon joukkoon hyvää

Olet ehkä tottunut siihen, että elämäntapamuutoksessa kaikki hyvä pitäisi kieltää, mutta kukapa jaksaisi kieltää pysyvästi? Siksi voisit kokeilla vain lisätä huonon rinnalle (tai tilalle) hyvää. Näin viet tilaa huonolta.

rentoudu aktiivisesti

Oletko joskus päätynyt tekemään vain yhtä tai kahta lajia… tai aina kovaa ja korkealta? Paremmat tulokset saat kokonaisvaltaisella suunnitelmalla. Stressin poistaminen huomioiden.

miten saat arjen rullaamaan ja pidettyä ruokaa aina saatavilla?

Arki on toki haasteita täynnä. Ota siis käyttöösi kaikki keinot päästäksesi niistä yli ja tee arjestasi sujuvaa.

miten pystyt hallitsemaan herkuttelua ilman itsekuria?

Ota käyttöösi loistavat ohjeet herkuttelun hallitsemiseen. Ei enää hedelmäsalaattia tai itsekuria, kiitos.

miten voit varmasti saavuttaa tavoitteesi pysyvästi?

Et tarvitse raudanlujaa itsekuria tai tahdonvoimaa ollaksesi ihannepainoinen, terve ja hyvävointinen. 

löydä aikaa kaikelle

Noh, tekemisen määrähän ei tekemällä lopu. Aikaa ei tule mistään lisää. Paitsi jos opit hallitsemaan kiirettä, helpottamaan arkea ja rutinoitumaan hyvistä tavoista. Sekin on osa muutosta.

salli herkuttelu

Itsekuri on tullut tiensä päähän. Se ei kanna riittävän pitkälle. Onneksi on olemassa paaaaljon paremmat keinot. Herkuttelu on täysin sallittua silloin, kun sen osaa tehdä aiempaa paremmin. Ja se on helppoa!

Tee pysyviä muutoksia

Kaikki sellaiset asiat, joita et aiokaan noudattaa kuin väliaikaisesti, kannattaa ehkä jättää kokonaan tekemättä. Ne tuovat nimittäin vain väliaikaisia tuloksia, joten niistä saattaa olla enemmän haittaa kuin hyötyä.

Lisäksi käytännön suunnitelmia ja ohjelmia:

aterisuunnitelmat, reseptit ja kauppalistat helpottamaan arkea

Syö mahasi täyteen terveellistä, mutta tavallista kotiruokaa. Koko perheelle sopivia reseptejä ja ateriasuunnitelmat koko viikoksi tai 1600kcal ohjelmaksi. Sovella haluamallasi tarkkuudella.

tehokkaat, mutta oman tason mukaiset treeniohjelmat

Liiku kotona tai kuntosalilla, ilman välineitä tai välineiden kanssa. Videot mm. kahvakuula-, jumppapallo-, vastuskuminauha- ja foamrollertreeniin. Hyvin suunniteltu treeni tuo lisää hyvinvointia, poistaa stressiä ja edistää painonhallintaa.

  

Suurin haasteesi on tehdä päätös ja aloittaa! Sen jälkeen valmennus ohjaa sinut askel kerrallaan pysyviin muutoksiin saakka.

Onnistut varmasti!

Ps. Valmennuksiin sisältyy 14vrk tyytyväisyystakuu.

haluatko lisätietoja?

9 + 2 =